Dax för en uppdatering!

Oj vad länge sedan jag uppdaterade bloggen, så nu kommer det ett sammanfattande inlägg om vad vi haft för oss på sistone.

Vi har hunnit med en vistelse utanför Söderhamn i släktingar till Klara och Mathias stuga. Det var jättemysigt att få komma dit. Sedan har Alvin fyllt år, på självaste födelsedagen -nationaldagen- var familj/släkt här. Dagen efter var det "barnkalas" vilket blev en stor besvikelse. Men tusen tack till Ulrika och Alexander som i alla fall kom. Min bror tog studenten för precis en vecka sedan. Vi bodde i husvagn med mamma mfl på husvagnscampingen i sollefteå. Vi hjälpte Emil att flytta hem till Sandviken också. I måndags var vi på barnkliniken och Alvin fick en ny astmamedicin, hoppas den vill fungera. I tisdags var vi på BVC, Alvin är nu 81cm och väger 10880g. Han börjar alltså få tillbaka sin långsmala kropp verkar det som. Igår fick Staffan sommarlov så nu är vi båda hemma ett tag. Jag har fått en till vecka på mitt sommarjobb, så jag börjar redan söndagen v 26.

Nu har jag säkert glömt bort en massa som hänt, menmen ungefär såhär har de 2-2,5 senaste veckorna sett ut.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare igen. Jag kom av mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0