Bilder på helgens klädinköp

Alvin sov riktigt bra på förmiddagen. Vi åkte sedan till studiefrämjande som planerat. En hund som befann sig i lokalen tog Alvins ena socka och det tog en stund innan vi lyckades få ut den ur hundens mun/käke. Den är fortfarande hel som tur är, men den blev såklart alldeles blöt och kladdig. Tur att det finns tvättmaskin. :) Efter besöket där åkte vi till Coop och där hämtade jag ut ett H&M-paket som jag längtat efter. Det tar ett tag att gå igenom vad som ska behållas och vad som ska skickas tillbaka. Det är svårast att avgöra till mig själv. Jag uppdaterar senare vilka kläder som ska behållas.

Här ser ni helgens klädinköp från Kappahl som jag skrev om för två inlägg sedan.


Alvins nya byxa och tröja (bilder från www.kappahl.se)

Här är Alvins nya byxa från Kappahl som jag köpte i helgen.Alvins nya tröja från Kappahl


Veras nya byxa (även denna bild från www.kappahl.se)

Veras nya byxa från kappahl

Nu ska jag röja lite här hemma...


Kommentarer
Postat av: Anki

Åh, jag väntar också på ett HM-paket!!



Har köpt deras mössor från www.edenbaby.se. Var bara det stället som hade båda mössorna i rätt storlek & så hade de fri frakt!!

2011-03-28 @ 15:41:10
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Är mössan grön? Eller är den mer turkosgrön? Jag tyckte den såg turkosgrön ut på din bild men inne på sidan tyckte jag den är mer grön. Jag vill ha en turkos mössa till Alvin. Jag har den "turkos"randiga tunna bomullsmössan från baby på H&M, men den tycker jag mer är blå än turkos. :/

Hur är storlekarna? Vad tog du för storlek till dina barn?

2011-03-29 @ 10:26:06
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/
Postat av: Helena

Här kan du kolla Emma http://ekogrejjer.blogspot.com/

Jag har varit in på sidan förr & tycker mössorna är fina, men har inte beställt nå'n.

2011-03-29 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0