Internet bröts

Jag skrev ett tidigare inlägg idag på eftermiddagen men av någon konstig anledning bröts internetuppkopplingen precis när jag skulle publisera den. Sådant är inte kul!

Alvin sov en timme på förmiddagen. Eftermiddagsvilan tänkte jag skulle bli utomhus. Vi började gå mot coop och eftersom Alvin inte somnat när vi var där för att hämta ut hans nya skor så orkade jag inte ta någon längre promenad. Han somnade när vi gick hemåt och han fick ligga i vagnen ute på altanen när vi kom hem. Det blev dock bara en 35min-vila, sedan behövde han visst göra nr 2 och såklart gick det igenom kläderna. Av och byte av kläder och blöja, sedan lyckades jag söva om honom inomhus. Alvin sov då 45min till men var ändå toktrött på kvällen.

Jag provade skorna lite snabbt på Alvin redan inne på Coop och paret han ska ha nu i vår verkar inte vara 1 cm längre än foten, utan bara någon millimeter. Sommarskon var mer rymlig, men den hade jag också tagit en storlek större på. Jag ska prova skorna igen men jag misstänker att jag måste byta storlek. Det som är synd är att just den nästkommande storleken inte skulle komma in förrän 10e maj såg jag när jag beställde, det betyder att han måste vara utan skor fram tills dess (förutom att vi har ett par förstora adidasskor och ett par gummistövlar). Så himla synd!

Här är i alla fall kläderna som jag bestämt mig för att behålla från H&M (bilder från www.hm.se)



Kängor 359kr (ord. pris 399kr)
Naturvit topp 99kr
Rosa topp 124,50kr (ord. pris 249kr)
Knytskärp 44,50kr (ord. pris 49,50kr)
Sportlinne 179kr (ord. pris 199kr)

Nu på kvällen åkte jag in till Valbo en sväng och där köpte jag en ny jacka, kände panik över att ingen av jackorna i H&M-paketet var bra.
Här är min nya jacka, den är också från H&M (bilden från www.hm.se).



Det tråkiga med den här jackan är att jag har förra årets modell fast i svart. Jag skulle gärna ha använt den i år också om den inte vore alldeles förstor. Jag köpte nämligen den när jag var gravid, den passade fortfarande i höstas men nu när jag slutat amma så passar den helt enkelt inte längre men jag spar den inför framtiden, man vet ju aldrig när den kan komma till användning igen. 336,50kr (ord. pris 399kr)


Kommentarer
Postat av: Lina

skitsnygga skor!! skulle jag också vilja ha ju.. ;)

2011-03-31 @ 19:45:08
Postat av: Carolina Ahola

Vad fina saker, helt i min smak ;P Kram!

2011-04-05 @ 12:27:12
URL: http://carolinaahola.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

Visst är det? :) Känner mig nöjd. :)

2011-04-05 @ 20:49:03
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0