arbetsintervju



Varför är det så kul att riva ut saker..?

Vet ni vad..? På måndag ska jag på arbetsintervju, spännande som bara den.

Igår började jag med bestämda läggningstider på Vilma. Tidigare har
jag kört 2 eller 3 vakna timmar mellan vilorna. Dessvärre blir det därför ofta 3 vilor för Vilma och jag tycker 2 räcker nu då hon är ju ändå över 9mån nu. Så nu får Vilma sova från ca 8.15 (och max till 10.15) och sedan runt 13.30 (och max till 15.30). Sedan är det läggning för kvällen 18.30 eller strax därefter.

Nu ska jag börja klä Vilma så vi kan gå och hämta Alvin och såklart sova lite.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, spännande med intervju!! Var är det?

2012-11-14 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0