min kväll

Nu ikväll när jag skulle lägga Vilma ställde hon sig upp HELA tiden. Vi hade fortfarande henne högst upp i spjälsängen då hon tidigare inte förstått att hon kan ställa sig upp från liggandes, men nu ikväll förstod hon det. Så det var bara att ropa på Staffan och be han sänka ner sängen. Vilket medförde att klockan han bli nästan halv åtta innan Vilma somnade. Nu hoppas jag på sovmorgon till kl 6 imorgonbitti. Ja det är helt otroligt sovmorgon i mitt hus.

Nu ikväll har jag märkt lite kläder inför klädbytardagarna, och blir desto mer märkning imorgon. Vilken tid det tar!

På lördag ska jag på klädbytardagarna på jernvallen samt i stensätra kyrka. Ev åker jag till kungsgården också. Jag hoppas på att hitta en massa billigt och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0