vårkänslor


Idag fick jag vårkänslor när vi var ute. Det kändes som en dag i mars. Så nu längtar jag till våren.

Nyårsafton firade vi hemma utan något besök. Vilma vägrade somna om vid sitt 3e uppvak efter 22 nångång så jag fick lägga mig med Vilma då och missade 12-slaget.

Annars tycker jag Vilma är mer som hon borde nu. Vi hade 1,5-2 riktigt jobbig veckor över jul där hon gnällde i princip hela dagarna. Om det berodde på de nya sovtiderna, tanden eller de dagar hon fick litelite mjölk vet jag inte. Sedan hade hon en riktigt jobbig natt med gaser så vi började misstänks äggallergi. Idag har hon fått ägg... så får vi en liknande natt inom nån natt nu så blir vi nog ännu mer misstänksamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0