Äntligen uppdatering av H&M-paketet

Ja nu ska jag äntligen ta mig för och uppdatera vad jag behållt från H&M-paketet som jag hämtade ut måndags om jag minns rätt. (alla foton här nedanför är från www.hm.se)


Alvins shorts 79,50kr, linne, 39,50kr. Det var bara shortsen och linnet som jag hittade en bild på nu, men sånt som också var till honom var en mörkblå huvtröja (79,50kr), 2st 2-pack pyjamas (79,50kr/st), 2st "monster" t-shirts i vitt respektive grönt (29,50kr/st). De plagg jag inte hittade någon bild på nu var på rean, och jag fick dem för ca halva priset mot det ordinarie. Det jag skrivit i paranteserna är priset jag köpte dem för, inte ordinarie priset.


 


Veras sjal 49,50kr, 3-pack trosor 69,50kr och klänning 99kr. Sedan sånt jag inte hittade någon bild på var en jordgubbshalsband (14,50kr), pärl- och blomarmband 9,50kr och Hello Kitty hårspännen och hårsnoddar 19,50kr. Allt utom sjalen tror jag Vera ska få i namnsdagspresent och ca 1 månad.



Staffans scarf 19,50kr (ord. pris 49,50kr)

Min nya klänning 249kr (ord. pris 499kr), topp 49,50kr (ord. pris 99kr), 2-pack strumbyxor 79,50kr (ord. pris 149kr). Sedan var det en grej som jag inte hittade någon bild på och det är en svart väska 74,50 kr (ord. pris 149kr).



Jag är väldigt kluven över vad jag egentligen tycker om långklänningar. Det ÄR fint på andra, men jag har svårt att bedömma hur det sitter på mig själv. Min lillebror tyckte att det var mer för lite rundare människor men jag vet inte... Jag har en helsvart långklänning som jag köpte förra året och nu denna lite vidare långklänning. Jag hoppas den blir använd! Den är superfin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0