Babyrytmik

Idag ska jag och Alvin på babyrytmik på öppna förskolan. Vi missade förra gången men jag hoppas det blir kul. Alvin sover nu, är lite halvsvårt att hinna med en vila före, framförallt när vi som idag ska ta bilen dit. Tar vi en promenad hinner han oftast sova en liten stund i vagnen påväg dit. Anledningen till att vi ska ta bilen är för att först ska jag släppa av Vera hos farmor och farfar, och efter öppna förskolan/babyrytmiken ska även jag och Alvin dit på lunch. kl 13 ska vi tillbaka igen, fast då till BVC. Idag blir det vägning och mätning samt att vi ska träffa tandhygienisten. Det kan ju hända att hon vill se Alvins 6 fina tänder. Jag hoppas Alvin vill visa några steg också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0