Cykelpremiär nr 2 plus gungpremiär

I onsdags var vi på Biltema och köpte bl.a. en cykelhjälm till Alvin. Såhär ser den ut (hämtad från www.biltema.se):


Fast jag kan inte minns att det är röda fiskar på den utan enbart hajar. Jag tar kanske fel på det, blir osäker nu. 100kr, billigt och bra.

Staffan tjuvstartade och tog en cykeltur med Alvin igår när jag jobbade trots att jag ville vara med första gången. Men idag tog jag och Alvin en cykeltur ihop. Han verkar gilla det. Vi cyklade förbi en lekplats så Alvin fick gunga för första gången. Han verkade gilla det också.

Jag vill så gärna lägga in bilder på Alvin oftare och på allt vi gör, men jag måste ha en ny mobil med en bra kamera så jag lätt kan mms-a in bilder, för visst går det? Kom gärna med tips på en bra mobil för ungefär 2-3 tusen kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0