En sämre natt...

Natten inatt var ingen höjdare. Alvin vaknade tätt tätt och bara skrek och skrek varenda gång. Han var i princip otrösterlig. Alvin är förkyld nu så kan hända att det beror på det, men svårt att avgöra. Han somnade tillslut om nästan varenda gång efter massage på magen samt att jag fick halvsitta i sängen med han på mig. Sådana här nätter är inte roliga. Det är tillräckligt att han ska vakna ofta i vanliga fall, men då somna om ganska fort igen.

Igår var vi bortbjudna på middag, det var trevligt! Idag är det dygnsjobb för mig igen. Efter idag har jag inget jobb inbokat förrän i slutet av maj, men jag hoppas att det blir något före det.

 

Fint väder ute. Det blir skönt att snart ta en cykeltur. .)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag cyklar gärna med er sen när jag skaffat en :D

2011-04-16 @ 16:43:09
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

Låter bra det! :) Är verkligen superhärligt att cykla i finväder...

2011-04-16 @ 18:28:43
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0