Ett syskon?

Idag jobbar jag mitt första riktiga pass på ca 10,5 månader. Jag slutar inte förrän kl 10 imorgon fm så jag hoppas verkligen det kommer gå bra för Alvin. Han är ju van vid att vara mig nära sig i princip dygnet runt.

I natt när Alvin skrek efter välling så berättade Staffan att han tänkt att det är tur att de andra två barnen sover i alla fall, det måste betyda att hans hjärna håller på bearbetar tanken på att skaffa ett till barn, tror ni inte det? Jag hoppas det i alla fall och i morse så sa jag därför till Vera att hon borde tjata på pappa om att hon vill ha ett till syskon. Men som det verkar nu kommer det dröööööja. :)

Imorgon skulle jag egentligen på ett ljusparty men det blev inställt så får väl se om Staffan bokat in något när jag kommer hem imorgon, annars blir det väl bara en skön hemmadag med familjen.

Nu ska jag fixa lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0