Gbg

Alvin vaknar när som helst så ska försöka hinna få ihop ett inlägg nu. När jag var i Göteborg så blev det en hel del shopping åt min bror, jag och min syrra sa vad han skulle köpa och han betalade. Det var saker till hans lägenhet. När vi var där i december var det mest större möbler vi hjälpte han med att köpa, nu var dte mer mindre saker. Så som tavlor och liknande. Men vi fick fortfarande inte honom att köpa en micro, känns väldigt konstigt att värma all Alvins mat på spisen och koka välling där mitt i natten, menmen. Jag köpte i alla fall en barnstol åt Mattias som han får ha stående i förrådet när vi inte är där. Är princip omöjligt att få i Alvin mat när han inte sitter i en barnstol. Han äter i så fall bara lite, och sedan ska han utforska allt runt omkring istället.

När jag var i Göteborg passade jag på att träffa en vän som jag lärt känna via familjeliv.se. Det var verkligen kul att ses i verkligheten.

Nu vaknade Alvin, jag hann inte skriva allt jag tänkt skriva men får bli ett till inlägg lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0