Gjort stan

Idag har jag och Alvin gjort stan. Först var vi på KappAhl, sedan Lindex. Efter det var vi till Sam sax så nu är Alvin nyklippt. Niu är han stora snygga killen. Sedan blev det lunch och fika på Marangoni, jag åt kycklingsallad och fikade sedan en supergod biskvi med vit choklas, mums! Vi avslutade besöket på stan genom att kika lite på Byoung, men där började Alvin ledsna. Jag provade två shorts men jag hann inte bestämma mig för hur jag ville göra, får se om det blir ett nytt stanbesök imorgon kanske.

Alvins nya t-shirt, 55,50kr (ord. pris 79,50kr) (foto från www.lindex.se)

Alvins nya shorts, 97kr (ord. pris 129kr). (foto från www.kappahl.se)


Jag var även ute efter ett par svarta 3/4-tighs som skulle finnas på Lindex. Men både dem med spets och rosett var slut, typiskt! Sedan så ville jag ha en annan t-shirt till Alvin på Lindex egentligen, men den fanns inte i rätt färg. Jag ska kolla om den finns kvar i Valbo någon dag istället.

Jag är sugen på att göra H&M i Valbo någon dag nu snart också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0