Hemma igen

Jag slutade jobba för dryga timmen sedan, skönt att vara hemma igen! Inte heller är jag lika sliten av kvällens/nattens jobb som sist, superskönt! Vi har inget inplanerat för dagen, ville inte planera in något eftersom jag inte visste hur pigg jag skulle vara idag. Det kan i och för sig bli ganska skönt att bara vara hemma med Alvin idag nu när det är tomt i huset föf första gången på hela veckan. Sjuka Vera har åkt till sin mamma och Staffan är och jobbar, han ska dessutom sova borta och kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag. Jag hörde rykten om att det ska bli finare väder i eftermiddag, i så fall blir det en promenix då.

Imorgon ska jag äntligen bleka utväxten, mår ju dåligt av att se ut såhär som jag gör just nu. Jag skulle ha varit till frisören för 1,5 vecka sedan men eftersom jag blev sjuk så blev jag tvungen att avboka besöket. Eftersom Staffan jobbar imorgon när vi ska till frisören så måste Alvin också följa med, men det ska nog gå bra eftersom Lina är med. Den av oss som inte blir tillfixad får helt enkelt vara med Alvin. Men förhoppningsvis kan jag skjuta på em-vilan så att han kan sova ute medan vi blir snygga ostört.

Imorgon vill jag gärna se september, men verkar svårt att få ihop ett gäng så vi får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0