Lekt med nya mobilen

Idag har jag lekt med min nya mobil. Har väl lärt mig sissodär 1% av hur den fungerar, men alltid nåt! Jag lyckas däremot inte skicka mms, står att det ska vara förinställt men jag får det som sagt inte att fungera. Annars idag har Staffan fått in en del av inredningen i vår mini-walkincloset, vi har cyklat till svärföräldrarna på lunch, mamma, Kjell och Emil har varit förbi på fika samt så har jag hämtat ut ett H&M-paket. Jag ska uppdatera om vad som ska behållas imorgon eller i övermorgon. Det blir spännande va?

Sedan måste jag skriva att jag är sååå glad över det fantastiska väder som varit dem senaste dagarna, och allra helst dagens sommarväder. Underbart!

Alvin går bättre och bättre och han blir allt modigare. Nu känns det som om det är väldigt nära tills att han kommer traska runt alldeles själv överallt. Törs jag säga ungefär 2 veckor? Ja det visar sig snart.

Imorgon planerar jag att vi ska gå till öppna förskolan, är osäker på om vi har någon gång kvar på babyrytmiken. Annars blir det bara lek och bus där. På onsdag ska vi äntligen till barnkliniken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0