Senaste inköpen till Vera

Här är dem senaste inköpen till Vera:

En supersnygg/cool skinnjacka:http://www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Jackor/_/N-f4v?Nr=260737&sta=%7c088+1351%7c%7c0
Fast nu verkar den bara finnas i större storlekar, Vera har 122 på sin.

Söt beigemönstrad klänning: http://www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-f4bZ1z13zxa?Nr=307865&sta=%7c234+2097%7c%7c0
Fanns inte i strl 122, så Vera fick strl 128 så den är mycket längre på henne än på flickan på bilden. Men det som är bra med klänningar är att de passar länge. Det fungerar att ta en storlek större och de passar i regel minst till barnet passerat storleken efter.

Jag hade en 150kr-rabattkupong så 473kr inkl frakt.

 

Någon som har ett tips på vart jag kan hitta en svart mössa till Alvin? Förut var jag inne på en turkos, men nu vill jag ha en svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0