Shopping

Idag har vi varit i Valbo och shoppat inredning till vår garderob som "vi" byggt, en mini-walkincloset. Förhoppningsvis kommer den på plats imorgon. Vi köpte även spärrar till några skåp i köket som Alvin i flera månader taget sig in i men vi har inte kommit till skott och köpa säkerhetsspärrar. Innan vi åkte hem följde även en ny mobil med mig.
Det blev en LG optimus 2x, kika här: https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/mobilt/produkterocherbjudanden/lg/lg-Optimus-2X.product&preselproducts=500019093 
Jag hade fruktansvärd beslutsångest men nu hoppas jag att jag kommer bli nöjd. Mobilen ligger på laddning nu och jag ska utforska den imorgon. Nu ikväll har vi varit hem till min pappa på grillning, mums. Ja just ja, tidigare idag möblerade vi om hemma också. Vi har ställt in ett gammal skåp i köket och byrån som stod där är flyttad upp till vårt sovrum. Byrån som stod i vårt sovrum har vi ställt ut tillfälligt i Alvins blivande rum, matta och soffbord uppe har vi flyttat ner till vardagsrummet och soffbordet och mattan som vi hade nere har flyttat ut i förrådet. Än så länge känns det bra i alla fall, hoppas det kommer fortsätta kännas så.

Igår gick jag igenom begagnade kläder som Alvin fått. Ungefär en tredjedel plockade jag bort direkt, men det andra kommer sparas. Ungefär hälften av det räknar jag med kommer kunna användas nu under sommaren, resten får jag plocka fram senare när plaggen storleksmässigt passar. Det var bland annat ett par jättefräscha KAVAT sandaler i strl 23, förhoppningsvis passar dem nästa sommar. Och på tal om KAVAT, klicka på länkarna för att få se Alvins nyinköpta KAVAT-skor. Jag hade 300kr rabatt så blev nästan 700kr för båda inkl frakt.
Vårskon: http://www.ellos.se/dv/1-Skor-Babyskor/Kavat/_/N-f7oZ1z140bg?Nr=258482&sta=%7ckavat%7c%7c0

Sommarsandalen: http://www.ellos.se/dv/1-Skor-Sandaler/Kavat/_/N-f7vZ1z140bg?Nr=296278&sta=%7ckavat%7c%7c0

Här är även en bild på en nyare modell av den ärvda skon som Alvin fått: http://www.ellos.se/dv/1-Skor-Sandaler/Kavat/_/N-f7vZ1z140bg?Nr=296299&sta=%7ckavat%7c%7c0

Idag på förmiddagen plockade jag fram sommarkläderna i Veras garderob och sedan rensade jag igenom mina sommarlinnen. Jag måste gå igenom mina shorts, kjolar och sommarklänningar också. Snart är sommaren här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0