Fina vårjackorna

Jag glömde skriva tidigare idag att jag äntligen nåt min vikt som jag hade före graviditeten. Tänk vad lite magsjuka och "vara hemma  själv utan nån som lagar middag" några dagar kan göra. Jag har sedan länge gått ner nästan alla 22kg som jag gick upp under graviditeten, men det har funnit 1-2kg som inte velat gå bort, men nu är det ordnat. FAST jag har långt ifrån den kropp som jag hade innan, men jag är bra het för det. :D

Idag var vi först på öppna förskolan och babyrytmik, trevligt! Sedan var på lunch hos svärföräldrarna. Efter det var vi till BVC och jag tog upp våra/mina orosmoment. Svaret jag fick var att kontakta hälsocentralen, så nu är det gjort och vi ska dit imorgon. Alvins kurva hade dessutom planat ut, det gör mig inte direkt mindre orolig nu.

Nu på kvällen innan Alvin kröp i sängs var mamma/mormor här en sväng, hälsade på oss/Alvin och hämtade tightsen som jag beställt åt henne.

Nattningen tog tid idag också, men inte fullt lika långa tid som igår. Jag får hoppas för Staffans skull imorgon att det går lättare, för imorgon ska jag jobba kväll/natt så då får han vara hemma själv med två barn.

Imorgon på dagen kommer Klara och Luna hit, det blir trevligt. Vi har först hälsocentralbesök kl 10.30 och sedan dyker dem nog upp ca 11.20, så jag HOPPAS att hälsocentralbeöket inte drar ut på tiden!

Idag invigde Alvin sina vår-vindkläder och Vera hade sina matchande. Alvin har jackan i turkos och Vera i cerise. Sedan har båda svarta överdragsbyxor till. Jackorna är verkligen supersnygga i dem klara färgerna!
http://www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Jackor/_/N-f4vZ1z141xe?Nr=287743&sta=gyoZf4vZ1z141xe%7c%7c%7c0


.
.
.

Var precis upp och tittade till Vera som jag tyckte mig höra gny, nu är hon sjuk igen. Usch och fy! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0