Vilken mobil?

Någon som kan någonting om mobiler? Jag måste ha en ny! Staffan blir bara mer och mer irriterad på mig när han inte når mig. Jag har inte haft ett fungerade ljud på sissodär ett halvår. Jag vill ha en bra kamera i mobilen, vad tror ni om någon av dessa? HTC incredible S, Sony ericsson xperia arc, lg optimus 2x eller sony ericsson x10?

Lämna gärna en kommentar den som kan något om sånt här. Jag vill kunna ringa, skicka sms, ta bra foton och lätt överföra de till datorn eller mmsa till andras mobiler eller hit till bloggen, för det ska väl gå? Sedan vill jag kunna kolla Facebook och ha vädret tillgängligt i mobilen och liknande. Mobilen ska vara lätt att ha att göra med.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Säger bara: iPhone! Du kommer inte att ångra dig. Du har tillgång till ALLT i telefonen. :)

2011-04-16 @ 16:41:56
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ps. Den är inte svår att ha att göra med heller :)

2011-04-16 @ 16:42:30
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Magnus

Dumt att inte ringa din Bror :)

2011-04-16 @ 18:11:13
Postat av: Emma svarar

Men bra att du går in här då Magnus och hjälper mig. Vad tycker du?



Iphone kostar 298kr/mån medan dem jag tittat på kostar 170kr-200kr/mån, tycker jag är ganska stor skillnad. Får jag en tröja för varje månad. :)Eftersom jag inte är så mobil-intresserad känns det som onödiga pengar att slänag i skön...

2011-04-16 @ 18:27:31
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En Sony Ericsson Xperia x10 mini pro helt klart ;) Är så sjukt nöjd med min :)

2011-04-16 @ 20:50:10
Postat av: Emma svarar

Läste lite om den nu Alexandra. Fördelen är att den är billig. :) Vill egentligen inte ha en dyr telefon, men samtidigt bra kamera. Hmm...

2011-04-16 @ 21:26:04
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/
Postat av: Magnus

Du kan köpa ZTE Blade, kostar under 2k och ska vara bra för de som köpt. Då får du en Android-telefon med stor skärm och ganska snabb. Du kan koppla facebook och gmail osv till telefonen så kan du sköta allt där. HTC Desire ligger på precis under 4k bra telefon. Men iPhone rekommenderar jag inte eftersom priset ligger över 6-7k. Väldigt mycket för en telefon. Det finns ju många andra också som också är bra säkert. Men ska du ha en billig, kolla på den där ZTE Blade; gå och känn på den i affären.

2011-04-17 @ 02:06:19
Postat av: Alexandra

Jag tycker det är en bra kamera på Xperian, har knäppt en del och lagt ut på facebook. Visserligen har jag inte så mycket annat att jämnföra med :P Lätt att kolla internet, facebook, lägga till appar, föra över musik/bilder, smsa tack vare tangentbordet. Rolig att använda och helt klart värd pengarna :)



Använder min som mp3 också, fick med ett par bekväma hörlurar/headset.

2011-04-17 @ 10:19:40
Postat av: Emma svarar

Den du skriver om har jag aldrig hört talas om Magnus.



Jag blir inte klok på dessa mobiler som finns, ska ta mig till Teliabutiken nångång under nästa vecka för att klämma och känna lite.

2011-04-18 @ 10:08:18
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0