Långledighet

Om knappt en timme går jag av jobbpasset. Jag är mer utvilad än jag trodde jag skulle vara och jag blir nu långledig till tisdag. Det känns underbart! Jag har gjort 40 timmar (+jour) sedan i fredags så känns jätteskönt att få "vila upp sig" hemma med familjen istället.  Och nu har jag dessutom lyckats fått ledig när jag önskade det, perfekt!

Idag på förmiddagen kommer pappa med familj och hälsar på. Trevligt! Jag har tänkt att jag ska vila med Alvin efter lunch, ja nu sover Alvin enbart 1 gång per dag för Staffan bestämde att det skulle bli så igår, men i alla fall så är jag mer utvilad än jag kunnat hoppats på så får se om jag behöver vilan eller inte. Än så länge ser vädret riktigt nice ut, jag hoppas det håller i sig. Det kanske blir en strandutflykt på eftermiddagen i så fall.

Imorgon ska Staffan vara borta och golfa hela dagen, så får se vad jag och Alvin hittar på. Vi skulle ha träffat Emma och Charlie men pga sjukdom så blev dem tvungna att ställa in det. Synd! Nån som vill hitta på nåt får gärna hojta till, är det strandväder vill jag dock helst dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0