Sov vidare

Idag på fm har jag, Alvin och min mamma (mormor) varit på stranden. Alvin somnade i bilen påväg hem från stranden. Jag trodde jag skulle hinna hem innan han somnade men dessvärre hann han somna. MEN jag lyckades bära Alvin från bilen, in i vårt hus och lägga ner han i vagnen där han sov vidare. Det har aldrig hänt förut, han brukar vara så lättväckt. Det känns underbart bra.

Igårkväll bjöd jag Therese på middag på mulligans, var underbart gott. Nu i eftermiddag ska jag till Årsunda och kolla hur "Tess" bor och snacka lite med henne. Läääänge sedan sist!

Imorgon jobb igen... Dagarna bara försvinner och Alvin bara växer och växer. Och vad han börjar förstå saker! I höst blir jag förhoppningsvis bättre på att uppdatera bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0