Vilket humör!

Alvin har ett sådant humör nu! Vilken kille! Skriker, gnäller, säger nenenene surt och blir skitsur om han inte får som han vill. Då går han bort några steg och ställer sig och tjuter. Är det såhär det ska vara för evigt nu? ;)

Idag har jag sett att HM uppdaterat sin sida med en MASSA höstnytt! Dessvärre tycker jag sidan går väldigt segt (när jag ska radera något ur varukorgen) samt så är jag besviken för flera barnplagg är redan slutsålda. Jag hoppas att det dock bara är så att de varit lite för snabb att lägga ut det på nätet, alltså innan de egentligen fått in alla plagg på lagret. Blir till att göra en rejäl beställning så snart jag klarar av att begränsa den, för just nu vill jag nog ha kläder för mer än 15.000kr (ja om man räknar med kläder till alla i min familj).

Idag är det jobb samt på torsdag. Är perfekt att jobba dygn, i alla fall de nätter jag får sova. Fast lillplutten gillar inte att jag åker till jobbet, och det är väl både bra och dåligt. Han gråter och blir så ledsen så när han inser att jag ska iväg utan honom.

När uppdaterade jag bloggen sist? Minns inte om jag skrivit att jag hade 25-års fest i onsdags. Jag hade bjudit ganska många men bara 4 st kom. Men vi hade trevligt ändå, men känns ju samtidigt trist att så få "kunde" komma. Vi var 3st inkl mig som gick ut på krogen, men tråkigt nog var det inget dansgolv öppet så åkte hem igen vid halv ett.

 I lördags hade vi möhippa för Helena, då fick jag i alla fall dansa. Jag fick dock inte ledigt på dagen så missade aktiviteterna som var då, men från kl 19 när vi träffades på livingrooms uteservering var jag med.

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för att du kom! Vi får väl ta en fika snart :)

2011-07-18 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0