Min lilla gosplutt <3

Det gick bra på "intron". På Lördag ska jag jobba ett helt dygn (till söndag). Hur ska jag fixa att vara ifrån min lilla gosplutt så länge? Jag har nog max varit ifrån honom 8 timmar och då har det varit natt och han har sovit. I helgen ska jag vara ifrån honom först hela dagen och sedan hela natten och sedan hela söndagsmorgonen. Det kommer bli jobbigt för mig eftersom jag inte alls vet hur Alvin kommer ta det hela. Kunde jag gå in i hans huvud och hjärta och se hur han kände och på så sätt se att det känns bra för honom, då skulle det inte vara några problem. Jag börjar känna en viss stress, en viss ångest SAMTIDIGT som jag verkligen VILL jobba. Hoppas hoppas hoppas Alvin "förlåter" mig för detta!

Nu inatt ska jag sova i gästrummet på prov, bara för att jag vill se att natten fungerar bra utan mig däruppe i sovrummet. Men vad gör jag om det spårar ur? Det får det inte göra! Det pallar jag inte inför helgen.

Det som är synd är att Alvin verkar vara på ett extra krångligt humör nu ikväll/inatt, det kan ju försvåra det hela... Han vaknade 8ggr under dem första 3 "sovandes" timmar nu ikväll... Staffan ska upp och jobba imorgon, och jag är ju van att vara utan sömn så jag kan ju lika gärna fortsätta med det. Det kanske blir att jag smyger mig till vårt sovrum senare, det visar sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0