5.05

5.05 i morse vaknade Alvin och insåg att han inte kunde öppna ögonen så var bara till att kliva upp och tvätta rent. Lillplutten min. Han ville inte somna om efter det men nu sover han sedan 30min tillbaka.

Vad händer idag då? Eftersom det ser ut att bli fint väder kommer vi åtminstone gå ut och leka en stund. Jag får nåt fel av att bara sitta inne. Jag är så Valbo-och-Gävle-sugen att jag håller på att gå under, men det får nog vänta förutsatt att jag inte åker själv in, så får Alvin vara hemma med Staffan. Ta med Staffan för att strosa i Valbo går INTE. Men han är nog inte omöjlig på att kolla efter sulky, då har vi en bestämd affär och ett bestämt mål, då funkar det bättre.
Ikväll blir det nog grillning. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0