Arbetsintervju

Ja!! Nu har det ringts från 1 av de 28 jobben jag sökte förra veckan. Det jobb jag själv kände var störst sannolikhet att de skulle höra av sig från hörde av sig. Jag är överlycklig över att få komma på intervju nästa vecka. Att de överhuvudtaget hör av sig tycker jag är underbart. Oftast hör jag INGENTING, det är väldigt tröttsamt. Jag hoppas givetvis att jag får jobbet, men bara att få komma på intervju känns hur bra som helst. Barnvakt är redan fixat tills jag ska iväg på intervjun... Staffans ena syster ska komma och barnvakta då.

Annars idag har Alvins ögoninflammation har spritt sig till båda ögonen nu. Lillplutten min! Han har fortfarande lite feber men är skapligt pigg ändå. Vi har i princip bara varit hemma, var en snabbis till Coop för lite handling. O just ja, Alvin har äntligen börjat åka i sin nya bilstol. Vi har äntligen tagit oss för att koppla ur airbagen så nu sitter han i framsätet. Jag hoppas det kommer bli bra. Till och från Coop funkade fint i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0