Finväder på G

Åh nu ska det i princip bara bli bättre och bättre vädret till och med söndag enligt vädret i min mobil.
Idag: finväder 16 grader C
Imorgon: finväder 18 grader C
Fredag: finväder 19 grader C
Lördag: finväder 18 grader C
Söndag: finväder 22 grader C
Måndag: REGN 16 grader C

Med finväder menar jag sol och kanske nåt moln på det. Men mest sol i alla fall. Detta ska bli underbart!

Jag rekommenderar verkligen fot-och skomätaren som jag köpte från ellos!! Så himla nöjd med den!!

Nu sover Alvin sedan drygt 35min, när han vaknar blir det Gävle till Klara och Luna. Ev. lite mellis först också, beror på om han tänker sova till ca 9 eller om klockan hinner bli närmare 9.30 för då ger jag mellis hemma först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0