Förkylda

Båda jag och Alvin är förkylda. Det tog lång tid innan Alvin somnade nu ikväll för han hostar hela tiden, absolut hela tiden. Och han gör det fortfarande. Alvin har redan vaknat en gång, och fler gånger kommer det att bli...

Nätterna har blivit sämre igen, det vill säga att han gör morgon på tok för tidigt igen trots att Alvin endast får sova mellan 1timme o 45min och 2timmar o 15min. I morse tyckte han att det var morgon 4.55.

Idag var vi och handlade på Coop på fm med alla pensionärer, vilket gäng! Jag hörde en pensionär ge en annan en riktigt spydig kommentar, en annan tog två av mina plastkassar.

Imorgon står det mellan att åka in på IKEA eller köpa blommor som jag ska planetar utomhus, MEN det gäller också att vi båda är friskare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0