Framsteg

Igår räknade jag till 21 steg när Alvin gick, idag gick han från dock-skötbordet (ni som varit hemma hos mig vet kanske att den står vid altandörren) till diskhon i köket där jag stod och grejade. Det måste vara sissodär 6m va? Med tanke på hur små kliv han tar så måste det ju blivit runt 35-40 steg om inte mer... Min duktiga lille kille.

Igår kl 17 till idag kl 8 jobbade jag och Staffans mamma var barnvakt en liten stund på morgonen för första gången, gick så bra så. Alvin sov bra inatt också så var väldigt skönt för Staffan. Jag tror Alvin bara hade vaknat 3-4ggr inatt (vilket är super för Alvin!!), varav sista gången var han vaken en lite längre stund, de andra gångerna somnade han om fort igen. Alvin har inte behövt välling på 5 nätter nu, hoppas han slutat med det nu. Jag tycker de senaste nätterna överlag varit bättre, hoppas det är dax för vändningen som jag väntat på så länge... 11 mån imorgon lättare sagt. Vill så gärna ha bättre nätter!! Vad skönt för Alvin och för oss i så fall. Staffan har ju lovat mig ett till barn då också, så vore ju bra om nätterna blev bättre av den anledningen också.

Idag har jag provat mina kjolar och shorts till sommaren, allt som jag hade vill jag behålla och allt passade. Rensade tidigare i år, så var väl därför det inte blev nåt som plockades bort nu.

Om en stund ska jag hem till Mia och babbla lite, det ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0