IKEA-shopping

På IKEA idag shoppade jag två krukor, en som hänger i en kedja och en vanlig, samt ett 2-pack nya skärbrädor. Jag ska förmodligen ha dem ute på altanen och göra nåt fint där. Jag har förresten fått nåt fixa-i-ordning-ryck. Igår resade jag ett skåp i köket, och tog bort en massa skit som stod på diskbänken m.m. Det blev sååå fiiint sååå. Idag har jag äntligen bytt lakan och bäddat i gästrummet sedan Mattias sov här, sedan rensat alla lådorna i köket m.m.

Efter Valboturen hämtade vi upp Vera och hon ville till farmor och farfar så vi åkte dit en sväng innan det var dax att åka hem och äta.

Vi har börjat ge Alvin vanlig mat nu men han äter inte så bra ännu. Alvin får vanlig mat och sedan fyller vi upp med en halv matburk efteråt. Jag hoppas detta sätt ska fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0