Intervjun

Idag har jag varit på en intervju! Hur gick det? Ingen aning! Det var 7 st som sökt jobbet och de skulle intervjua flera (vet inte om det blir alla 7 eller en del av de...). Men rektorn sa att det fanna många tillsvidareanställda i kommunen som skulle placeras ut, sedan skulle LAS gås igenom så ser inte sådär jätteljust ut, men det visar sig så småningom. Jag tror att de skulle ringa nästa vecka, oavsett hur det blir...

Faster Fia passade Alvin när jag var på intervjun. Det gick bra. Alvin blev ledsen till en början direkt när jag åkte iväg. Men de lekte ute när jag kom.

Och vilket härligt väder det har varit idag igen. Men verkar som om det ska bli lite svalare nu de närmaste dagarna...

Detta med solkräm på bebisar, ja men ska ju inte använda solkräm förrän barnet är 1år. Alvin är i princip det nu så både igår och idag har han fått ha det. Jag vill ju inte att han ska bränna sig nu när han är ute och går så mycket. Själv så kommer jag försöka ha bikiniöverdel och shorts på mig så mycket som möjligt. Jag får inte direkt ligga och lata mig i solen speciellt mycket, men eftersom vi är utomhus ganska mycket så har jag ju chans att få lite färg även om vi rör på oss hela tiden. Vi var t.ex. ute redan kl 8 i morse och gick att vara så lätt klädd redan då, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0