Märkt kläder inför klädbytardagen på lördag

Nu har jag märkt en massa kläder som jag ska sälja på klädbytardagen i Vallhovskyrkan på lördag. Typ hälften var märkt sedan tidigare, men tog sin lilla tid innan jag märkt det andra. Kom och fynda på lördag! Veras gamla kläder i strl 104-116 är i jättefint skick. De flesta är endast använda ett fåtal gånger. Sedan säljer jag flickskor i strl 24-27 och pojkkläder i ca 50-86.

Igårem/kväll var jag och Alvin förbi mamma och Lina innan vi åkte hem för bad och sedan nattning. Alvins nätter har generellt sätt blivit mycket bättre på sistone MEN istället vaknar han fruktansvärt tidigt. Imorse vaknade han 4.45. Såhär såg natten ut: Alvin somnade strax före 19.00, nappistoppning ca 20.00, lyfte över han till vår säng ca 1.30, välling ca 3.00 och morgon 4.45. Allt känns helt okej förutom den tidiga morgonen. Vad gör man åt den? Jag skulle vilja ha fler nattimmar för Alvin, helst 12 men åtminstone 11 för ett barn kan jag tycka. Nu inatt blev det enbart ca 10 timmar.

Planer för idag då? Jag har messat Therese Hen om hon vill ses men inte fått nåt svar, får se om det kommer snart eller om jag/vi får hitta på nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0