Natten

Igårkväll somnade inte Alvin förrän efter 19.30. Han vaknade några gånger under natten och fick välling 5.50. Jag trodde inte att Alvin skulle somna om efter det men efter ca 20min sov han och gjorde inte morgon förrän strax efter 7.00. Vilken sovmorgon jag fick! Detta med en minskning på dagsvilan verkar fungera, hoppas det tänker fortsätta så. Idag sov Alvin 45min på fm och 1 timme o 15min på em.

Idag har vi bara varit hemma. Jag planerade först att vi skulle till Smassens öppna förskola idag men eftersom att Alvin sov så länge på morgonen så hann jag inte med någon dusch innan Staffan åkte till jobbet. Vanligen brukar jag duscha innan Staffan åker och jobbar, det är absolut smidigast så. Idag fick det istället bli en dusch på eftermiddagen.

Imorgon på fm blir det till att träffa Therese på stan... och imorgonkväll har vi junta hos Cicci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0