Sjuka lilla Alvin...

Alvin har blivit sjuk, verkar ha fått en ögoninflammation plus lite feber. Kl 5.20 klev vi upp i morse, är dock glad att jag slapp kliva upp 1000ggr för att rengöra ögat inatt. Jag hade förberett mig på att jag skulle få göra det så känns skönt att jag slapp det. Sedan vaknade han 1000ggr ändå, men är en helt annan sak att tvingas kliva upp.

Idag var jag egentligen sugen på att åka in till Gävle och kolla på sulkyvagnar. Vi vill ha en sulkyvagn som vi kan ha liggandes i bilen så slipper vi stoppa i stora vagnen som vi ska nånstans, samt ta med om vi ska resa bort. Planen är att Alvin ska önska sig en av sin farmor och farfar och få när han fyller år. De har erbjudande på vissa på barnens hus fram till söndag och hade gärna velat in på babyproffsen först för att kolla om de har nåt bättre eller om det får bli en från barnens hus. Vi funderar på Carena Lieback lux. Tar liten plats, finns liggläge, suflett och en liten varukorg. Så den verkar uppfylla våra krav. Vi känner inte att vår andravagn behöver vara någon avancerad vagn.

I onsdags såg jag att H&M sökte en person som vill testa deras kläder, man ska vara en 38a. Vilket jag är! Det var några exakta mått, inte kollat om jag stämmer in på det men tror nog att jag har ungefär såna mått då HMs 38or i regel sitter väldigt bra på mig. Synd att det var i Sthlm!

Enligt vädret ska vi få bättre och bättre väder varje dag nu fram till minst onsdag. Det blir supernice! På onsdag blir det stor sol och 22 grader, härligt om det stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0