Snyft snyft snyft

Ja så känner jag mig just nu!

Alvin har förresten fått sin 11e tand, den dök upp igår. :) Borde komma en till när som helst, sedan kan jag inte känna att det är några flera på ingång inom den närmaste tiden, men det kan ju snabbt ändra sig.

Idag var jag och Alvin till Valbo och IKEA. Det blev lite småhandling på IKEA så som servetter m.m. Det blev även födelsedagspresenter till Alvin. Inne på smaksak blev det en jättefin bricka till mamma i mors dags present. Sedan till mig blev det en hushållspappershållare och en tavellist som jag tror att jag ska ha i sovrummet. Jag skulle vilja ha några små värmeljusstakar där på. Den är ganska djup så borde funka. Jag ska ta kort på den och lägga ut här så ska ni få se. Efter turen till Valbo var jag och Alvin förbi mamma på rabarberpaj. Mamma/mormor hade gjort rabarberkräm till Alvin men han åt bara några tuggor. Nu ikväll blir det bara soffmys, sedan tidig kväller. Sov inte speciellt mycket inatt. Det var nån som kom hem och väckte Alvin så att jag fick vara vaken med honom i nästan 1,5 timme. Jippi!

Imorgon ska jag jobba! Riktigt härligt med extra pengar. Denna månad blev det en del extra, känns verkligen toppen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0