Trist väder

Alvin vaknar när som helst så blir ett snabbt inlägg. Igår på morgonen var Alvin äntligen helt bra i ögonen. På fm var Angelica och Novalie förbi så vi lekte lite utomhus. Alvin var så gullig och skulle pussa Novalie hela tiden, till och med på rumpan. På eftermiddagen var Helena och Alice förbi på lite glass. Träffar henne så sällan nu för tiden så var trevligt att äntligen ses. Senare på eftermiddagen var jag, Staffan och Alvin förbi Staffans föräldrar. Staffan skulle byta till sommardäck, men det gick sådär. På kvällen pratade jag nog i 1,5 timme med Moa i telefon. Evigheter sedan vi snackade också, så fick höra ett och annat "skvaller".

Idag har vi bara varit inne, eller vi var ut på altan en sväng också men mer ut än så har jag ingen lust med i det här tråkiga vädret. Det värsta är att det ska vara ungefär såhär till och med måndag-tisdag-någonting som det ser ut nu.

Jag har känt mig så himla rastlös den senaste tiden, så boka in träffar med mig tack! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi kommer gärna fler ggr :) Passar ju bra på tisdagar & onsdagar då jag slutar tidigt. Ev oxå fredagar.

2011-05-12 @ 21:19:18
Postat av: Helena

Äsch, funkar det inte att skicka kommentarer..?

2011-05-12 @ 21:20:10
Postat av: Emma svarar

Jo jag ser båda dina inlägg. :)Först vill jag bli bjuden på kalas, sedan får ni gärna komma hit fler gånger. Så himlans trevligt med lite sällskap. :)

2011-05-13 @ 19:16:10
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0