Uppdatering av mitt underbara vardagsliv

Jag har jobbat i ca en månad nu. Det går övervägande bra. Jag är ledig på fredagar vilket är toppen! Så idag har Alvin och jag varit på badhuset. Alvin gallskrek i omklädningsrummet, men väl ute i poolen var han nöjd hela tiden. Vi kom dit till ca 9.30 och badade till 11. Då åt vi lunch och sedan dusch och bastu. Alvin fortsatte vara nöjd och jag behövde inte jaga honom i duschrummet, vilket jag var rädd för att jag skulle behöva göra. Jag vill inte att han går omkring där själv eftersom han kan halka så lätt där. Men Alvin stod så snällt under duschen hela tiden. I bilen påväg hem somnade han sött.

I måndags hade vi Alvins inskolningssamtal, och igår var jag på föräldramöte trots att han inte börjat på förskolan än. Men det var kul att gå ändå! Den 2 nov börjar Alvin inskolas... Jag kommer förmodligen vara med första och tredje dagen, och Staffan dag nr 2.

Nu har jag bokat in en telefondejt med Moa eftersom vi ringt om varandra i en månads tid. Det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0