Denna dumma magsjuka

Alvin kräktes ju en gång natten till i fredags och sedan en gång natten till i lördags. Vera är hos sin mamma nu men tydligen hade hon kräkts natten till igår. Och Staffan kräktes en gång igårkväll. Jag är chockad över att jag inte blivit dålig ännu, men jag hoppas verkligen att jag klarar mig. Jag ska ju genomgå en förlossning snart och blir det som sist har jag en hel del kräkor att se fram emot. Det tycker jag kan räcka!

Både Alvin och Staffan ligger och sover för stunden. Jag är fruktansvärt trött jag med men jag kan inte sova om jag har själva "passningen" av Alvin. Vet inte varför, det går bara inte. Jag hoppas att Alvin kan gå på förskolan imorgon, kanske jag får tid att vila på dagen. Jag sover ju så fruktansvärt dåligt på nätterna. Är det inte Alvin som väcker mig är det förvärkar, ryggont, ligamenten eller något annat. Jag kan inte vända mig på nåt bra sätt i sängen heller, utan gör ont ont att vända sig förutom att jag är otymplig som bara den också.

Nu i eftermiddag eller ikväll ska jag försöka ta mig till Coop om Staffan är såpass pigg att han kan ha Alvin hemma. Dels behöver vi verkligen handla och dels så har jag ett litet paket att hämta ut från H&M.
En lustig sak gällande coop, jag har många gånger tänkt tanken på hur pinsamt det skulle vara om vattnet gick inne på coop, så nu törs jag knappt gå dit. Vattnet skulle ju kunna gå när som helst nu egentligen, och då vågar jag knappt handla på Coop. Med Alvin gick aldrig vattnet, så egentligen har jag nog ingenting att oro mig för. Det är nån konstig "idé" som fastnat i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0