Förvärkar

Jag tog ju mig till Coop igår. Men vad jobbigt det är att bara gå där en sväng. Och inatt fick jag lida för min ansträngning, vaknade av förvärkar flera gånger. Jag hoppas verkligen att de är till nån nytta och att jag inte ligger och har ont bara ändå... På Coop blev jag pålurad omega3-kapslar av en försäljare som stod vid ingången, men planen är faktiskt att säga upp det. Jag ska bara googla lite på märket först.

Idag är första dagen som Alvin går på förskolan och jag har inget inplanerat. Förra veckan skulle jag till gamla jobbet för att lämna in en nyckel och till barnmorskan som skickade vidare mig till förlossningen. Så idag ska jag bara vara hemma och ha det så bra som det går. Jag ska plocka undan leksaker, disk, tvätt i den mån jag orkar med massor av pauser. Sedan blir det förmodligen en skönt dusch eller ett bad. Alvin ska hämtas 13.30 och då ska vi hem till Helena och Alice - på lite fika hoppas jag. Ikväll har jag "junta"/tjejfika med Therese och Cecilia. Alltid lika trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0