Kan bebis helt plötsligt ha vänt sig..? Hjälp!

Bebis har i över en månad legat i samma position i magen. Huvudet nedåt, rumpa till vänster ovan naveln och fötterna har sparkat på höger sida. Åtminstone 2 veckor tillbaka har bebis varit fixerad!

Igårkväll kände jag plötsligt att bebis flyttat sig. Rumpan till höger ovan naveln och fötterna sparkandes på vänster sida. Jag tänkte att jag skulle ringa barnmorskan idag och rådfråga henne om detta är vanligt, men kände mig inte riktigt hundra utan jag tänkte att jag skulle ta och ringa imorgon istället om det känns lika.

Men nyss kände jag bebisen hicka ovanför min navel. Den känns vanligen alltid längst ner i min mage. Hickan ska kännas högt upp från bebisen rygg, vilket borde kännas långt ner i min mage eftersom huvudet är nedåt. Har alltså bebis förflyttat sig från sitt fixerade läge nu? Hjälp! Panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0