Less

Vad less jag blir! Mina mms-inlägg kommer inte in. Och jag som inte har tid att vara här inne och skriva långa inlägg speciellt ofta. Utan jag tycker det är så smidigt att kunna skicka in ett mms med mina inköp m.m. Jag måste kolla upp om det är min mobil eller nån bugg med sidan här som gör att mina inlägg inte kommer in. Tröttsamt är det i alla fall!
Och sommaren rullar på. Staffan börjar jobba om 2 veckor igen. Snart är man tillbaka i verkligenheten igen. Jag njuter till fullo av sommaren, men det går inte säga annat än att varje årstid har sin charm.

Och vet ni vad? Jag GÖR barnmat till Vilma. Nu har jag både kokat högrev (som skulle kokas i 1,5 timme) och gjort frikadeller med sås till. Ambitiöst eller vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0