Inte så rolig bild kanske, men tunna 3/4-l...

img1258 (MMS)

Inte så rolig bild kanske, men tunna 3/4-leggings till mig från lindex för 49kr. Om ett tag ska jag ta med alla 3 barn till Valbo. Vera ska köpa en bikini. Om barnen sköter sig så ska jag shoppa loss barnkläder på hm också, har ju 20% på ett köp barnkläder där. För er som tycker jag shoppar mycket, måste jag tillägga att jag gör nästan aldrig några onödiga spontanköp till barnen. Jag har alltid en lista som jag ständigt uppdaterar med vad som behöver köpas. Vilma behöver t.ex. nån tunn blus i 68 att ha nu i sommar o idag köpte jag en sån... i storlek 74 behöver hon mycket kläder då det är hennes nästa storlek o idag köpte jag en body på rean i strl 74, osv. Alvin behövde pikeer, o Vera leggings o baslinnen. Men fortfarande står det mycket på listan så förhoppningsvis får jag tillfälle idag eller nu snart att shoppa billigt på hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0