Fortsättning följer...

Ja det var en massa middagar förra helgen. Trevligt värre.

På sportlovet hann lilla familjen med fika på stan och sushi. Det sist nämnda var inte så gott som jag minns det, så det tänker jag inte äta fler gånger.
I tisdags förra veckan var det "junta", trevligt som vanligt. På dagen var jag och gjorde sköna paketet på bellissima, min förlossningspresent från Staffan. Det kändes så lyxigt så. På onsdagen var jag på babymassage och ljusparty hos Klara. Sedan var ju mitt frieri då också. I torsdags var jag på färäldragrupp, kändes jättebra.

Nu i måndags var jag äntligen till frisören och gjorde något åt min fruktansvärda utväxt. Frisören tycker dock jag ska övergå till att bli mörkhårig. Jag har blivit så mörkhårig i mitt naturliga hår med åldern, pga graviditeter m.m. Jag var ju lite halvmörk ett tag när jag väntade Alvin, men jag var aldrig riktigt bekväm med det. Staffan gillade det dock. Jag måste överväga det hela eftersom blekningen går segt i mitt hår som det är nu. Ja och i måndagsförmiddag var jag till Anna, så fick Alvin leka av sig med Mila.

Igår hade Vilma BVC-tid kl 10. Jag lämnade Alvin till 8.30 och åkte sedan direkt till familjecentralen och hängde på öppna förskolan en timme innan det var dax. Vilma vägde 4430g och var 57cm lång.

Idag skulle jag träffat Therese men blev en dejt med Tess istället. Det blev hur bra som helst det med. Nu är Staffan och Alvin och handlar medan jag har till uppgift att lugna Vilma. Hon har mer ont i magen nu. Lillpluttan då. Det har varit kämpigt de senaste dagarna. Hon får rejält ont under eftermiddagen och fortsätter till kvällen nångång.

Imorgon har jag träff med Tess igen, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0