Ojojoj, Vilma somnade av sig själv i babys...

img986 (MMS)

Ojojoj, Vilma somnade av sig själv i babysittern. Det var många veckor sedan hon somnade där, med eller utan hjälp. De senaste veckorna är det selen som fått rycka in. Vilma sov dock bara 4min i babysittern, men detta är kanske en vändning till att bli åt det bättre nu. Jag hoppas det i alla fall. Nu i skrivandes stund gungar jag babysittern med foten, och Vilma blundar. Det måste vara en vändning, detta har inte gått på flera veckor. Gällande Alvin, han fick feber igårkväll igen. Vi skulle höra av oss idag om han fortfarande var dålig, men idag ser han rent utseendemässigt piggare ut så jag får lita på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0