Shoppat skor till superpris. De två längst...

img926 (MMS)

Shoppat skor till superpris. De två längst till höger till Alvin och de andra fyra till Vera. 6 par skor för inte ens 560kr, vilket känns toppen! Till Staffan och mig får bli en annan dag. Vi ska nog försöka ta oss dit utan Alvin nån dag. Såhär i efterhand är jag glad att vi skippade att leta skor till oss två, för strax efter att vi betalat så gick brandlarmet och byggnaden fick utrymmas. Typ nån minut innan det kände jag golvet röra sig... jag tänkte att nu händer det nåt dåligt och att mamma kommer bli orolig att det hänt nåt med mig även om det inte hade det eftersom min mobil hade dött.


Kommentarer
Postat av: Helena

Rörde sig golvet..?!

Vad var det för pris på gympaskorna?

2012-03-24 @ 22:34:24
Postat av: Emma - mitt underbara vardagsliv

Ja golvet skakade till... om det hade med brandlarmet att göra eller ej har jag ingen aning. Gympaskorna kostade 149kr.

2012-03-28 @ 12:49:18
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0