pepparkaksgubbe och jobb



Idag köpte jag denna pepparkaksgubbeoutfit till Alvin. Han ska nämligen vara pepparkaksgubbe på sin gympaavslutning den 9e dec. Nu när jag köpt denna outfit får han även ha den på hans förskolas luciafirande.

Vilma har fortfarande ögoninflammation, superdrygt! Alvin är bättre i sin tå/fot men ej läkt så mycket än att jag törs pusta ut. Har ju en penicillinkur att förfölja också. Gällande Vilmas ögon blir det att ta sig till apoteket och kolla om det finns något receptfritt.

Och vet ni vad?? Jag fick jobbet där jag var på intervju!! Det känns superkul. Jag hade förstås gärna kunnat vara hemma längre, men jag tänker vara positiv och tänka på hur kul och spännande det blir med ett nytt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0