Behövs

Detta hoppas jag kunna hitta på klädbytardagen på lördag.
Alvin: gummistövlar 15,5cm, linnen 98/104 eller 104, snygg keps passande litet huvud, byxor/jeans strl 98, pyjamasar strl 98/104 och gärna nåt annat kul!
Vilma: sommarkläder strl 86 (klänningar, shorts, kjolar, linnen, t-shirts, underbyxor/trosor, solhattar m.m.), kortärmade nattlinnen/kortärmade-kortbenta pyjamasar strl 86/92 eller 92 och gärna nåt annat kul!
Vera: snygg svart sandal/ballerina 19,5cm och gärna nåt annat kul!
Och sen vore det inte helt fel att hitta fina skalset till Alvin och Vilma, men det törs jag absolut inte hoppas på.
Håll tummarna för mig att jag hittar det mesta billigt där i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har varit och hämtat ut shoppingpengar idag :)
Har Vilma slutat med blöja?

2013-04-24 @ 20:07:32
Postat av: Helena

Såg på köp och sälj att nå'n hade tipsat om att de hade jacka+byxa på Barnens Hus för 299kr. Hon trodde att det var skalset.

2013-04-24 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0