galonkläder

Ja det kan ju verka som jag har köpt överdrivet med galonställ till Vilma så en förklaring är kanske på plats Helena eftersom jag beställt finväder hela våren/sommaren/hösten. Det senaste var i strl 80, ett som ska passa nu i vår. De andra två är i strl 86/92. Vilket jag planerar ska passa från hon är typ 1,5år och då kan vi ha ett hemma och ett på dagis.
Alvin har dåligt med galonställ så nu när jag väl får tag på fräscha till Vilma känns det skönt att ha det gjort. Alvin har ett i strl 98/104 på dagis. Vi skulle behöva ett sånt ställ hemma också. Samt att jag skulle vilja ha ett fleecefodrat galonställ till Alvin också. Detta har jag tyvärr inte lyckats få tag på och jag tycker allt från 200kr och up
påt är för mycket just nu för detta.
Kom gärna med tips på billiga fräscha fina galonställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0