nya sovrummet



Vi har ju flyttat ner vår säng till vårt nya sovrum. Det blir 3e natten här inatt. Men vi har all detalj- och inredningsfix kvar att göra. Jag vill att vi gör vårt förvaringsutrymme under trappen till vår nya garderob. Den måste bli fräschare och mer praktisk. Sedan skulle jag vilja ha vita fina sängbord och en stor vit byrå här i rummet också. Ev nån matta också. Gardiner och lite saker på väggarna är ett måste också.

Nu har jag tänkt krypa ner i sängs och planera föräldramötet som jag ska hålla på måndag. Tips för att fjäska in mig hos föräldrarna?

Kommentarer
Postat av: Helena

Måste få komma och kika på det nya nå'n dag :)
Du får säga till föräldrarna att du vill göra det bästa för deras barn och att de gärna får komma med tips och idéer och höra av sig om det är något. Då blir nog föräldrarna nöjda :)

2013-03-10 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0