Shoppoholic?

Ni som läser min blogg, ni tycker väl att jag shoppar som en galning. Och det gör jag väl också. Det ni inte vet är att jag säljer otroligt mycket också. Jag skulle uppskatta att jag sålt kläder/saker för minst 10000kr senaste halvåret. Jag vårdar kläderna bra så får bort nästan alla fläckar så kan sälja nästan allt om  det inte gått sönder. Säljer även leksaker, hemgrejor m.m. Sådant jag inte får rent, alt trasigt lämnar jag in på hm, och får då värdekuponger. Jag handlar nästan allt billigare än ordinarie pris. Jag gör riktiga fynd. Jag har koll på när det är erbjudande, utnyttjar kuponger m.m. Mycket av det jag köper begagnat, får jag igen nästan samma pris för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0