vara ute själv

"Gå ut, skotta själv" sa Alvin för en stund sedan och nu är han sedan 7-8min ute och skottar själv på vår miniframsida. Tidigare har jag kunnat släppt ut han själv medan jag klätt Vilma och mig men nu är det första gången han är ute själv utan att vi planerar att gå ut.

Själv går jag och bär på en grinig Vilma nu, precis idag börjat med nya sovtider då jag tröttnat på att läggningen av henne ska ta 30-60min.

Och jag är julledig nu... Alvin har haft feber sön o mån, men jag hoppas han tänker hålla sig feberfri idag.

Och nu är Alvin inne igen, 10min härdade han ut ute.

Kommentarer
Postat av: Helena

Minns när Alice var ute själv första gångerna och jag sprang och tittade i fönstren hela tiden ;)

2012-12-18 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0